sobota, 11 stycznia 2014

Hello zdrowie

Komercyjne rzeczy też potrafią być fajne. Może nie jest to jakiś ideał, ale samo założenie jest dla mnie jak najbardziej ok. Promuje zdrowie, mądre diety, sport czy wege w szerokim tego słowa znaczeniu. I w szerokim kręgu ludzi, czyli może trafić absolutnie do wszystkich.

O czym piszę? Mam na myśli Hello Zdrowie. Strona na której czasem można przeczytać ciekawy artykuł oraz podjąć jedno z wielu wyzwań. Można nie jeść mięsa, promować zdrowie lub zabrać się za siebie pod różnym kątem. Podobno ukończone wyzwanie daje szansę na wygranie iPodów czy coś koło tego. Ale zdrowie jest jak dla mnie bardziej wartościowym wyznacznikiem.

Dla zachęty przeciętniaków pojadą czasem tekstem o gwiazdach na dietach lub ćwiczących oraz pokażą ich "boskie" ciała. No, ale nic w tym dziwnego w końcu tak się kształtuje średnia zainteresowań. Czymś trzeba wszystkich przyciągnąć. A gwiazdy dbają i w sumie czasem dobrym przykładem świecą. Sprawdza się zatem ich rola.

Co ja mam z tym wspólnego? Czasem przeczytam jakiś artykuł, a niedługo chciałabym zrobić coś dla siebie. Muszę jeszcze gruntowanie przemyśleć co, ale na pewno będzie to jakieś ciekawe wyzwanie.

Jakieś propozycje?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz