wtorek, 28 stycznia 2014

Autyzm

Nie raz słyszeliście pewnie o dzieciach, które urodziły się zdrowe, a po pewnym czasie zdiagnozowano u nich autyzm. Tak, ja też słyszałam. Kilka miesięcy temu po raz pierwszy jednak usłyszałam o matce, która dietą, sauną i ćwiczeniami zarówno fizycznymi jak i stymulującymi mózg wyleczyła dziecko z tej okropnej choroby. Po raz pierwszy zatem usłyszałam, że się da. Do tej pory bowiem lekarze powtarzali jak mantrę, że nie jest to w żaden sposób możliwe. Podkreślali, że rehabilitacja jest ważna, bo może nieco zmniejszyć objawy, ale jedynie w ograniczonym stopniu. Bardzo byłam szczęśliwa, kiedy udało mi się posłuchać wywiadu z kobietą, która dokonała niemożliwego.

Minęło kilka miesięcy. Temat zszedł na drugi plan. Powtarzałam wszystkim, że się da. Wielu nie wierzyło. Aż tu nagle wchodzę na świetną stronkę: vismaya-maitreya.pl i odkrywam poniższy link.

http://www.vismaya-maitreya.pl/naturalne_leczenie_renata_radomska_wyleczyla_coreczke_dieta_z_autyzmu_lektor_pl_video.html

Okazuje się, że w Polsce też się da. Matka, która ma samozaparcie i nie poddaje się jest w stanie wiele. Dwa wywiady około trzy minutowe. Warto zobaczyć. Ja byłam zszokowana. Kobieta nie tylko pomogła swojej córce, ale uczy innych rodziców, założyła fundację i wydała za SWOJE pieniądze książkę.

I moja prośba. Jeżeli znacie chore dziecko, słyszeliście o problemie z jakim borykają się rodzice to podeślijcie im to. Z czystego, dobrego serca. Nie czerpię profitów z udostępniania, ale chciałabym, żeby ludzie wiedzieli, że się da. DA SIĘ I JUŻ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz