niedziela, 15 grudnia 2013

Dzika droga - zasady

Jestem już. Jestem. To był niezły tydzień. Dawno tyle się nie działo. Dziś chciałam się wyspać i napisać posta. Kot obudził mnie po szóstej, co zaowocowało moim nagłym zaśnięciem o 15, kiedy to zrobiłam obiad. Nawet nie miałam siły go zjeść.

Wstałam, przekąsiłam i piszę. Próbowałam zrobić zdjęcie, ale światła mało i nie jestem zadowolona. Zrobię jutro coś lepszego. Zatem okładkę możecie podziwiać w dobrej jakości dzięki wujkowi Google.




A oto zasady, które zaproponowała pomysłodawczyni projektu Anna Matysiak:

1. Odbierasz książkę z poczty, albo uprzejmy listonosz przynosi ją nad do domu...

2. Czytasz z zapartym tchem...

3. Koniecznie robisz zdjęcie z książką (może być w jakimś charakterystycznym dla ciebie miejscu) Umieszczasz krótką refleksję na swoim blogu (jeśli takowy posiadasz) i przesyłasz link do mnie, jako pomysłodawcy akcji  - zrobimy wspólnie relację z wędrówki książki... poznamy się wzajemnie... może nawet stworzymy klub wędrującej książki..

4. Do książki koniecznie należy się wpisać, zaznaczyć swój ulubiony fragment, pozostawić po sobie ślad :)

5. Umieszczasz na swoim blogu baner i informacje o Akcji "PRZECZYTAJ I PODAJ DALEJ" wraz z powyższymi punktami i wybierasz nowy dom dla książki,  wysyłasz ją  dalej :)

6. Z dreszczykiem emocji śledzisz dalszą drogę książki, która ma szansę być wolną i zdobyć nowe światy...

Ponadto Anna napisała:

  • zgłaszasz chęć udziału w komentarzu pod tym postem (obowiązkowe)
  • podajesz swój mail, abym mogła się skontaktować ze zwycięzcą (obowiązkowe)
  • dodajesz mój blog do obserwowanych na Google (będzie mi miło, ale nie jest to obowiązkowe)
  • również miło mi będzie jeśli też polubisz mój blog na Facebooku (jeśli posiadasz, bo nie zmuszam do zakładania konta oczywiście)
  • byłoby super, gdybyś umieścił/a też na swoim blogu baner akcji

A ja ze swojej strony dodam jeszcze, że również zapraszam do czytania mojego bloga oraz jako termin zakończenia akcji wyznaczam przyszłą niedzielę (22.12.2013)

Jeżeli macie ochotę poczytać o przebiegu akcji od samego początku to zapraszam pod ten adres. 

A od teraz na przemian czytam "Dziką drogę" i wasze komentarze:)

Miłego dnia!





Aktualizacja 16.12.2013


Słońce pięknie świecie o czym możecie przekonać się już za moment. Poniżej dwa porankowe zdjęcia "Dzikiej drogi". Udało się:)



2 komentarze:

  1. Cześć :) Bardzo, ale to bardzo chciałabym przeczytać tę książkę! Dlatego też zgłaszam się do akcji :)Baner umieściłam na swoim blogu: http://skrytkaslow.blogspot.com/Mój email: elementarz90@gmail.comSerdeczne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń